Scrisoare pentru dascăli (Partea I)

Dragă dascăl, Cum ești tu zilele astea? Cum te simți? M-am gândit mult la tine în perioada asta. Mă întrebam ce ecou are în tine această situație fără precedent în care ne aflăm cu toții. Te-am văzut pe tine sau pe alți colegi de-ai tăi cum ați găsit soluții să continuați activitatea, cum v-ați adaptat […]


Unde ajung rapoartele voastre

Atunci când raportezi ceva hotline-ului din țara ta, te poți întreba care va fi impactul. În majoritatea cazurilor hotline-urile membre din rețeaua noastră colaborează în mod direct sau indirect cu autoritățile și furnizorii de internet.  Asta înseamnă că atunci când raportezi către Hotline conținut despre care crezi că ar prezenta  materiale cu abuzuri sexuale asupra […]


Vorbește tu pentru cei care nu pot

Adesea, atunci când vedem imagini online, tindem să uităm de persoana din spatele imaginii respective. Și uneori este normal dacă ne gândim la prietenii care postează la nesfârșit poze cu activitățile lor din vacanță. Dar când o persoană este exploatată sau utilizată în mod abuziv, a uita de persoana aflată în spatele imaginii este un […]


Ce este anxietatea și cum o gestionăm?

Anxietatea este un cuvânt pe care e posibil să îl fi auzit des, însă ce presupune de fapt? Dacă teama este o emoție pe care o experimentăm într-o situație reală în care suntem în pericol – spre exemplu, ne-am întâlnit cu ursul în pădure, anxietatea apare atunci când ne e teamă deși nu există o […]


Știrile și crearea de conținut în sec. XXI

CoAutori: Andreea Hurezeanu și Georgiana Roșculeț Știrea este un conținut care prezintă realitatea actuală, pe care o transformă într-o formă comunicabilă, transmisă apoi, prin intermediul unor tehnici de difuzare în masă. Elementul central al unei ştiri îl reprezintă faptele și nu opiniile. Pentru a vorbi despre o știre completă, este necesar ca respectivul conținut să […]


Modelul celor 5 Întrebări cheie pentru informarea din surse media

Modelul celor 5 Întrebări cheie a fost elaborat de cercetătorii Centrului de Alfabetizare Media (Center for Media Literacy) din Los Angeles şi prezentat în lucrarea CML MediaLit Kit (2003). Modelul propune explorarea a cinci aspecte fundamentale ale oricărui mesaj transmis prin orice mijloc, vizând: autorul, formatul, audienţa, conţinutul şi scopul. În acelaşi timp, modelul prezintă […]


Prietenii Ora de Net

UPC UPC UPC
Salvati Copiii

Copyright © 2019 Ora de net

Salvati Copiii - Uniunea Europeana

Copyright © 2019 Ora de net